Inclusió amb croma.

El Croma amb els seus efectes visuals, obre noves possibiltats d’enriquir els entorns subtituint un color, verd o blau, per vídeos o imatges. Aquesta característica obre un gran ventall de possibilitats, fomenta la creativitat i resulta molt motivadora, especialment quan fem que els alumnes siguin els protagonistes de les creacions. Hem substituit una part d’una imatge per un vídeo. Ho hem fet amb l’app KineMaster.

En els següents enllaços podreu veure diferents experiències que han dut a terme algunes logopedes del CREDA-Lleida.

Aprenem vocabulari LSC amb croma, escola La Valira de La Seu d’Urgell.

La història de la nostra escola, escola Creu del Batlle de Lleida.

Els mecànics, escola Sant Josep de Calassanç de Lleida.

App utilitzada