Grup 3: segona sessió

Bona tarda  a tothom! avui hem fet la segona sessió del grup 3.

Han assitit el Pau,l’Àlex, la Clàudia, el Nicolás, la Nina, la Paula,el Martí, l’Ada, la Naiara i la Leire.

La logopeda convidada ha estat la Maria Montanyà.

En primer lloc tots ens hem presentat i el Martí ens ha explicat una notícia: l’han operat d’apendicitis. Després l’Alex ens ha ensenyat una cicatriu i ens ha recordat que va caure amb la bicicleta.

Seguidament hem fet  el joc d’audició ” la gallineta cega auditiva” amb tres instruments: una maraca, els pals xinesos i la pandereta. Ells han decidit que l’instrument que havien de seguir eren els pals xinesos. Tres nens tocaven els instruments i el que la parava havia d’anar cap a la font sonora. Ha estat molt divertit!!

A continuació hem vist el curtmetratge “The Birds” i hem reflexionat sobre les situacions viscudes pels ocells. L’hem vist dues vegades. En el primer visionat hem gaudit del curt i en el segon hem anat parant la pel·lícula per anar emfatitzant els aspectes més emocionals de la història. Us animem a veure-la a casa perquè és un curt molt entretingut!.El trobareu a Youtube.

Després hem fet un joc de denominació ràpida llegint uns missatges on es treballava el concepte d’exclusió (no pertany a un grup) i haviem de dir paraules relacionades amb el que posava al paper.

Per acabar, hem explicat el conte “Un cavaller impetuós” de Gilles Bachelet. És un conte irònic ja que un cargol no pot ser massa impetuós. I és clar, després no acaba el que es proposa! Demaneu-los que us el expliquin!

Moltes gràcies per venir!!!

Núria i Erika

1 comentari

  1. Maria Montanyà Altarriba

    Moltes gràcies per deixar-me compartir aquesta sessió amb vosaltres. M’ho vaig passar d’allò més bé jugant i compartint una estona amb tots i totes. Espero que ens veiem ben aviat!

    Maria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>