El CREDA estrena cabina

Des del passat mes d’Octubre 2019, el nostre CREDA torna a disposar de cabina audioprotètica pròpia. Va ser al febrer de 2014 que va ser necessari tancar la cabina situada a Vilanova i la Geltrú per un problema de ventilació, segons l’informe de la valoració de riscos laborals duta a terme pel Departament d’Educació.

Des de llavors ha estat complicat realitzar audiometries als nostres alumnes de forma regular. Gràcies a la voluntat d’altres CREDA que ens han anat cedint els seus espais de forma puntual, realitzàvem les audiometries més urgents, però del tot insuficient pel bon funcionament del servei.

Finalment el curs passat l’Hospital de Sant Joan de Déu ens va cedir una cabina portàtil i desmuntable que s’ha instal.lat a Vilafranca del Penedès, dins el servei educatiu en una de les seves sales. Per tot això agrair al CREDA Pere Barnils de Barcelona, al CREDA Comarques II i al CREDA Baix LLobregat per acollir-nos aquest temps, i agrair al Servei Educatiu de l’Alt Penedès i l’Hospital Sant Joan de Déu que hagin col.laborat per  fer possible aquesta nova etapa.