Taller de sensibilització d’alumnes amb pèrdua auditiva

A l’actualitat insistim en la necessitat de sensibilitzar a tot l’alumnat respecte a la diversitat i proporcionar-los estratègies necessàries que els permeti ser un agent actiu i crític, compromès amb el seu desenvolupament i al del seu entorn.

És per aquest motiu que des del CREDA treballem, com a part del pla de treball dels nostres alumnes, la sensibilització de la discapacitat auditiva dins el seu grup-classe.  Per poder informar, comunicar, sensibilitzar i capacitar amb coneixements que promoguin la equitat social i una inclusió de qualitat.

Promou un canvi positiu d’actitud a través de les diferents activitats de sensibilització  per a fer una inclusió efectiva i progressiva.

En aquest cas hem treballat amb a l’aula d’en Jhadiel a P5 de l’escola Sant Jordi-Patufet de l’Hospitalet de Llobregat.

A través de diferents propostes els alumnes han pogut entendre, empatitzar, ser més tolerants i solidaris  amb el seu company d’aula amb pèrdua auditiva.

La conclusió que van arribar tot l’alumnat a l’ acabar la sessió va ser: Ara podem entendre a en Jhadiel i podem ajudar-lo.