Institut Mercè Rodoreda, un referent en l’Atenció d’Alumnat amb Pèrdua Auditiva

L’Institut Mercè Rodoreda és un cente educatiu de l’Hospitalet de Llobregat, actualment en aquest centre s’agrupen un bon nombre d’alumnes amb pèrdua auditiva que ens han volgut mostrar el centre des de la seva perspectiva. Així com les ventatges de trobar altres companys i companyes amb les seves mateixes característiques. Ens els següents vídeos ens parlen de la importància per ells i elles del bucle magnètic que està instal.lat a tot l’institut, com del suport dels professionals que els atenen. Reben suport ja sigui Universal, Addicional com Intensiu i els atenen el professorat d’Audició i Llenguatge, Pedagogia Terapèutica, Orientació Psicopedagògica i els/les logopedes de CREDA, així com, tots els professors que imparteixen les diferents assignatures. És per això que us presentem aquest institut i del que fem ressò valorant molt positivament la seva feina.

Felicitats Institut Mercè Rodoreda per la gran feina que feu.

L’Institut segons els alumnes amb Pèrdua Auditiva

Què és el Bucle Magnètic i per a què serveix?

Genially de presentació de les portes obertes de l’Institut Mercè Rodoreda