MS3. Maleta de breakout

Ja tenim la maleta de breakout preparada pel Christian Negre.

Crear un Breakout Edu amb Formulari de Google Amb Breakout EDU. Pots convertir la teva aula en una sala d’escapament enfocada acadèmicament i facilitar jocs i reptes on els jugadors fan servir el treball en equip i el pensament crític per resoldre una sèrie d’enigmes.

Aquí trobareu la guia definitiva per crear un #breakout o un #escaperoom.

També trobareu breakoutedu en aquesta web, on hi ha moltes activitats dissenyades

A més, un exemple d’experiències similars que ens han fet arribar:

“Comparto por aquí el Site que preparamos para los alumnos de 3º de Secundaria en la asignatura Iniciación a la Iniciativa Emprendedora y Empresarial. Se trataba de resolver 10 retos, relacionados todos con aspectos y conceptos trabajados durante el curso.”

“He dejado los formularios abiertos para que quien quiera pueda echar un vistazo, cuando hicimos la actividad, estaban restringidos al dominio del colegio y solo se permitía una respuesta.”

La imatge no es mostra.