MS2. Maleta Dan, dan, dansa: la dansa com a base d’un treball multidisciplinar (mercat de les flors)

La Maleta Pedagògica del Dan Dan Dansa del Mercat de les Flors s’ofereix en préstec a les escoles d’Infantil i Primària per mitjà dels CRP’s i els Teatres vinculats al Mercat de les Flors.

Rebem aquesta Maleta com un treball complementari, és una oportunitat més d’avançar en el procés de formació que organitza Sudansa. La Maleta és un recurs didàctic que ajudarà a
reparar i a entendre encara més la feina del coreògraf.

La Maleta consta d’un dossier pedagògic que dona recursos per a treballar la dansa a l’aula, tenint present el bagatge del docent. Per això el llenguatge que s’utilitza en el dossier es una barreja entre els termes més pedagògics i els més creatius, flexibles i oberts. En aquest dossier s’explica i s’introdueix uns 5 conceptes de dansa i s’acompanya d’unes activitats que es detallen per edats i per cicles educatius.

És un treball introductori per a mestres que mai han fet dansa. Està pensat per a
què el mestre obri la Maleta i es posi a treballar juntament amb el seus alumnes, no es necessita cap formació prèvia.