Jornada APSC Ciutat Vella 2019 (esperem poder recuperar aquesta jornada quan el context ho permeti)

La Jornada d’intercanvi de projectes d’APSC a Ciutat Vella vol posar de manifest la feina feta per professorat, entitats i especialment per l’alumnat del districte de Ciutat Vella, mitjançant l’exposició oral per part d’un grup d’alumnes d’un dels vostres projectes d’APSC portat a terme i l’exposció física dels pòsters de tots els vostres projectes d’APSC d’enguany (en cas que hàgiu portat a terme més d’un).

Aquest curs 2019-2020 es realitzarà el proper 26 de maig, de 10:30 a 12:30, a El Born CCM (Sala Castellví).

L’exposició oral

Cada centre disposarà de 10 minuts (aproximadament). Pot ser una presentació ppt, un vídeo, una taula rodona, una entrevista, … El format el trieu vosaltres. És important que el contingut de l’exposició faci referència al servei, però també als aprenentatges fets (podeu incorporar valoracions de l’alumnat, reflexions, … que posin de manifest el “què hem après” en aquest projecte).

Cal que ens feu arribar el document de l’exposició oral (vídeo, ppt, …) a l’adreça electrònica cmarin32@xtec.cat)  abans del 15 de maig.

Si teniu qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el Centre de Recursos.

Aprenentatge i Servei Comunitari