JOCS FLORALS de Ciutat Vella 2023

Rosa vermellaUn any més, ens plau comunicar-vos la convocatòria de Districte dels Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella 2023 que inclouen, també, les bases de de la categoria “Conte Audiovisual il·lustrat“ (Categoria H)

Els Jocs Florals Escolars constitueixen un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals del seu centre educatiu. Els treballs seleccionats a cada centre participen als Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria i modalitat d’entre tots els presentats.

Els textos guardonats a la fase de Districte passen a la fase de ciutat (Jocs Florals Escolars de Barcelona).

La informació a destacar, en relació a l’autoria dels escrits, és la següent:

• L’autoria dels escrits de les categories de prosa de primària (A1,B1,C1) i de les categories de prosa i poesia d’alumnat NESE (D1, D2,E1,E2) ha de ser col·lectiva  (de 3 a 5 alumnes).
  • L’autoria dels escrits de les categories de poesia de primària (A2, B2, C2) pot ser individual o col·lectiva (de 3 a 5 alumnes).
  • L’autoria dels escrits de les categories de prosa i poesia de l’ESO (categories F1, F2 i G1, G2) han de ser individuals.

El termini per a l’enviament dels textos participants de cada centre és dimarts 25 d’abril de 2022 a les 18:00h. Teniu tota la informació ampliada i la plica de participació de centre a les bases que us adjuntem a continuació.

L’acte de Jocs Florals de Ciutat Vella recuperarà la seva presencialitat i tindrà lloc el 18 de maig de 2023 a la Sala Paral·lel 62 (antiga Sala Barts).

Bases dels Jocs Florals escolars del districte de Ciutat Vella