Un lloc tranquil. Programa d’atenció plena per a docents, infants i joves.

Curs d’atenció plena, adreçat a docents, per tal de facilitar-los eines per controlar l’estrés, i treballar a partir d’activitats i tècniques com poder gestionar les emocions de l’alumnat, i així, aconseguir que puguin desenvolupar-se com a persones i integrar coneixements

Nivell: Internivells
Format: Curs
Àrea de coneixement: Educació emocional
Convocada Inici:28/10/2021 Final:16/12/2021

• Formar als docents per poder utilitzar l’Atenció Plena (Mindfulness) a nivell personal i a l’aula, per tal d’afavorir l’estat físic, mental i emocional dels docents i alumnes, el seu aprenentatge i el seu creixement personal.
  • Practicar la capacitat de parar i observar abans d’actuar, per adonar-nos de la nostra resposta habitual i patró de conducta.
  • Desenvolupar l’atenció plena en les tasques diàries a casa i a l’escola millorant l’eficàcia, la memòria i la concentració.
  • Reconèixer, gestionar i regular els estats mentals i emocionals que generen estrès, conflictes i patiment, i permetre gestionar millor els estats emocionals.
  • Actuar des d’una comunicació conscient i una escolta activa i empàtica.
  • Treballar la gestió del temps, aprendre a prioritzar.
  • Cultivar l’amabilitat, la compassió i l’agraïment cap els altres i cap a nosaltres mateixos.
Data d'incorporació: 21/06/2021