El cos: atenció, percepció, comunicació i moviment

Curs adreçat a docents interessats a aplicar l’escolta (consciència cinestèsica) i moviment en l’educació a partir d’estratègies pràctiques per posar a l’alumnat en contacte amb el seu cos (exercitant així l’atenció i la percepció conscient.

Nivell: Internivells
Format: Curs
Àrea de coneixement: Educació emocional

Curs adreçat a docents de diferents etapes educatives que treballa des del cos per al cos, per tal de que les persones creïn des del seu llenguatge corporal, per expressar-se més endavant i poder comunicar allò que necessiten des del cos complert que són.

• Adquirir competències en l’àmbit de l’abordatge psicocorporal per poder aplicar a qualsevol currículum o grau.
  • Exercitar l’empatia cinestèsica per a la comunicació. infants/joves/mestres/professors a l’aula.
  • Connectar amb la pròpia creativitat.
  • Sensibilitzar-se i experienciar vivencialment aquest moviment.
Data d'incorporació: 21/06/2021