Debatem en anglès

Les conferències MUN (Model de les Nacions Unides) són una simulació de l’organisme internacional de les Nacions Unides  per al món educatiu. La seva finalitat és formar els nois i noies en valors cívics, la comunicació, la globalització i les relacions internacionals. Es basen en una metodologia va néixer l’any 1948 a la Universitat de Harvard.

Nivell: Batxillerat
Format: Jornada
Àrea de coneixement: Lingüístic

Debatre pel futur. Conferències MUN – Nacions Unides

Espai internacional de debat en què l’alumnat adopta el rol de respresentant d’un cos diplomàtic d’un país o ONG. Tenen la missió d’investigar, debatre, consultar i arribar a solucions sobre qüestions d’afers internacionals que els proposen, fent servir les seves capacitats comunicatives i negociadores per defensar la posició del país que respresenten.

Eines i recursos MUN

• Fomentar i consolidar el debat com a eina de comunicació en el món que vivim.
  • Desenvolupar la competència comunicativa i social.
  • Utilitzar la llengua anglesa en un context internacional.
  • Fomentar actitutds de responsabilitat i cooperació entre alumnat de diferents procedències.
  • Conèixer la tasca que desenvolupa a nivell internaiconal Nacions Unides.
Data d'incorporació: 27/06/2021