Càpsula 9 – Músicomàtics: música, moviment i geometria



Aquesta càpsula proposa representar elements musicals i matemàtics per explorar les possibilitats del llenguatge corporal.


Nivell: Batxillerat Cicle inicial Cicle mitjà Cicle superior Infantil Primària Internivells Secundària Obligatòria
Format: Activitats Curs Materials
Àrea de coneixement: Artístic Matemàtic

Imatge: Pixabay a Pexels

Creadors de la càpsula original i virtual: Albert Casals i Montserrat Prat

A la càpsula Musicomàtics: música, moviment i geometria  explorarem les relacions didàctiques entre música i matemàtiques a partir de propostes de dansa. Concretament, aprofitarem el llenguatge corporal tant per representar i comprendre elements musicals (frases musicals, estructura, mètrica, etc.) com geomètrics (situació a l’espai, orientació, formes, línies, etc.). Coneixerem algunes propostes dins del binomi dansa i geometria amb la finalitat de descobrir possibilitats de treball similars en el nostre context.

Objectius

  • Analitzar elements musicals i matemàtics a través de l’expressió corporal.
  • Integrar els llenguatges artístics (dansa i música) amb el llenguatge matemàtic.
Data d'incorporació: 29/04/2021