Càpsula 5- La meva ciutat

En aquesta càpsula pretenem treballar els entorns urbans de forma creativa i amb tecnologies digitals.

Nivell: Batxillerat Cicle mitjà Cicle superior Primària Adults Secundària Obligatòria
Format: Activitats Curs Materials
Àrea de coneixement: Artístic Social i cultural Tecnològic

Imatge: Alumnes durant la formació presencial a Lleida. Rubèn Satorra. (Cedida per l’autor)

Creadora de la càpsula original i virtual: Núria de Pedro

La idea principal de la càpsula La meva ciutat és acostar la ciutat als nostres alumnes, despertant interessos sobre la mateixa, analitzant diferents aspectes dels espais que la configuren des de dues vessants. D’una banda, l’estudi de l’espai, la seva percepció i representació: eines bàsiques de Google maps per poder generar continguts d’aplicació a l’aula mitjançant un treball cooperatiu. I, d’una altra, la intregració de les noves tecnologies a la pràctica docent per a promoure la innovació educativa: imatges 360º pròpies amb dispositus mòbils i visualització amb ulleres de realitat virtual (cardboards).

Objectius

• Estudi de l’espai, la seva percepció i representació: eines bàsiques de Google maps per poder generar continguts d’aplicació a l’aula mitjançant un treball cooperatiu.
  • Integració de les noves tecnologies a la pràctica docent per a promoure la innovació educativa: imatges360º pròpies amb dispositius mòbils i visualització amb ulleres de realitat virtual (cardboards).
Data d'incorporació: 29/04/2021