Càpsula 11 – ritmART

Podem trobar el ritme en molts espais del nostre entorn. En aquesta càpsula et mostrem diferents activitats per portar a terme amb alumnat de diferents edats.

Nivell: Batxillerat Cicle inicial Cicle mitjà Infantil Adults Internivells
Format: Activitats Curs Materials
Àrea de coneixement: Artístic Educació física Psicomotricitat

Foto de Kaboompics .com de Pexels.

Creadora de la càpsula Original:  Laia Micaló Aumedes
Creadora de la càpsula virtual: Ivet Remacha

“Els patrons de la música i de totes les arts són les claus de l’aprenentatge” Plató, filòsof

El ritme està a tot arreu. Ja des del ventre de la mare escoltàvem el ritme del seu cor, i per tant, hem nascut en un ritme inert dins nostre. També, es pot connectar amb ell per a comunicar idees, imatges, colors, utilitzant altres llenguatges.  En aquesta càpsula ritmART treballarem el ritme de manera holística. Experimentarem i prendrem consciència del ritme en la vida quotidiana.  Construirem ritmes musicals acompanyats de l’expressió corporal i l’expressió plàstica, tot buscant una manera d’aprendre i practicar la consciència rítmica lúdica i creativament.

• Interpretar individual musical i corporal.
  • Produccions artístiques: plàstiques, musicals i corporals.
  • Codis i terminologia utilitzats en la lectura producció i interpretació de les obres d’art.
  • Satisfacció i emoció estètica
Data d'incorporació: 29/04/2021