Ens comprometem a través de l’Art

Els Itineraris artístics  són un model de formació que apoderen el professorat i  l’alumnat en fer els recorreguts de formació que més s’adapten a les seves necessitats o a les del centre, partint d’una concepció d’educació artística oberta, transversal i compartida tot creant xarxa, i tenint en compte que en la societat del coneixement hi ha molts temps, espais d’aprenentatge i agents educadors. D’aquesta manera, cadascun dels itineraris resultants serà diferent i més personalitzat als interessos de cadascú en funció de les sessions que hagi escollit.

Els Itineraris Artístics- ODS tenen la pretensió d’aproximar els Objectius comuns del Desenvolupament mundial Sostenible o ODS a través de pràctiques de l’aula transdisciplinàries.

Amb l’objectiu de personalitzar al màxim els aprenentatges t’oferim escollir entre les següents càpsules formatives que més s’adapten a les teves necessitats o als teus interessos.

En aquest espai trobareu una petita informació de cadascuna de les càpsules i un enllaç al LLIBRE DE CONTINGUTS PUBLICAT A L’ATENEU. Tanmateix, si us inscriviu al curs Itineraris Artístics Autoplanificats ODS (IAA-ODS1) podreu accedir i descarregar-vos-tots els materials: llibre de continguts (versió completa), proposta d’activitat, criteris i rúbrica d’avaluació i materials complementaris.

Les càpsules dels Itineraris Artístics Autoplanificats ODS -1 (IAA-ODS-1) són:

EN  ELABORACIÓ

Està previst que el curs s’ofereixi al 3r torn.