Propostes destacades ARC llengua oral

Destaquem algunes propostes de diferents nivells educatius per treballar la literatura a l’aula. Aquestes propostes les trobareu publicades a l’ARC (Aplicatiu Recursos Curriculum)

Nivell: Internivells
Format: Publicació
Àrea de coneixement: Lingüístic

Propostes destacades relacionades amb la llengua oral

Educació Infantil

Sortida al circ

Sortim al circ

Educació Primària

Famous people (CS) Meritxell Banyeres

En aquesta proposta els nois i noies esdevenen personatges famosos i juguen a fer d’entrevistats i entrevistadors. Fent ús de les Apps i la tauleta digital, s’expressen d’una manera planificada i divertida, fent que els seus aprenentatges siguin significatius. D’aquesta manera tenen l’oportunitat de guanyar fluïdesa verbal i perdre la por a parlar en anglès davant dels companys.

Llums. Recuperada de: http://pixabay.com/es/bokeh-luces-borrosa-difuminar-336478/

Educació Secundària

.- We are esport experts, Sara Di Giovannantonio.

En aquesta proposta l’alumnat es prepara per fer una presentació oral sobre un esport tot millorant la seva pronunciació i entonació mitjançant la pràctica en grup i en veu alta.

Alumnes units per un fil de llana

Troianes d’Eurípides (adaptació)

Vol millorar l’expressió oral modulant la veu: to, volum, entonació, ritme, sentiment…, així com ampliar l’expressió no verbal interpretant personatges que s’ajustin amb coherència,correcció i versemblança a la situació         comunicativa, al discurs, a l’estat d’ànim i a la intenció.

Eines per la millora de la comprensió oral en FLE

Aquesta proposta treballa la comprensió oral: descobriment i vol aconseguir  apropiació per part de l’aprenent de les estratègies a l’abast per esdevenir un oient competent.

Eines per la millora de la comprensió oral en FLE

Data d'incorporació: 13/09/2021