Entre la terra i el cel, on som nosaltres?

Torna a [Oportunitats de desenvolupament docent]

En aquesta finestra hi trobareu dues panoràmiques, Explorem la Terra i Explorem l’espai, cada una amb dos itineraris:

• A l’itinerari Aprenem sobre la Terra i a l’itinerari Aprenem sobre l’espai trobareu actualització científica i orientacions per saber com treballar amb l’alumnat l’estudi de la Terra i de l’espai.
  • Als itineraris Compartim recursos inspiradors hi trobareu propostes i activitats per treballar amb l’alumnat  l’observació i la interpretació dels fenomens naturals que els permetin conèixer la Terra i l’espai i els portin a actuar d’una manera sostenible.

La resta d’informacions relacionades amb l’estudi de la Terra i l’espai i també les notícies d’actualitat, les trobareu clicant sobre el rectangle verd de Notícies i articles.

Panoràmiques

Explorem la Terra

Reflexions, eines, recursos i propostes per a la interpretació dels fenòmens relacionats amb les dinàmiques de la Terra i la seva relació amb l'ésser humà.

Explorem l’espai

El Sol fa sempre el mateix recorregut? Veiem sempre les mateixes estrelles? Podríem viure a Mart? Cerqueu, en aquesta panoràmica, maneres de respondre a aquestes preguntes i d'altres relacionades amb l'univers.