Trobada de coordinació

La trobada de coordinació és una activitat formativa dirigida al professorat del centre que vingui a fer l’estada. L’objectiu és conèixer-nos i marcar les línies d’actuació a seguir per tal que l’alumnat i professorat acompanyant traieu el màxim de profit al vostre pas pel Camp d’Aprenentatge. No hem d’oblidar que l’estada Camp d’Aprenentatge representa un moment puntual dintre d’una seqüència didàctica que comença i acaba a la vostra aula, un moment en el qual l’alumnat experimenta, interactua amb l’entorn i obté les dades necessàries que li permetran donar resposta a les preguntes plantejades en cada activitat realitzada.

Es realitzaran dos trobades de coordinació al llarg del curs, que tindran lloc a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge, a Barruera: una per als centres que faran l’estada o sortida abans de Nadal i l’altra per als que vindran a després de les vacances nadalenques.