Trobada de coordinació

La trobada de coordinació és una activitat formativa dirigida al professorat del centre que vingui a fer l’estada. L’objectiu és conèixer-nos i marcar les línies d’actuació a seguir per tal que l’alumnat i professorat acompanyant traieu el màxim de profit al vostre pas pel Camp d’Aprenentatge. No hem d’oblidar que l’estada Camp d’Aprenentatge representa un moment puntual dintre d’una seqüència didàctica que comença i acaba a la vostra aula, un moment en el qual l’alumnat experimenta, interactua amb l’entorn i obté les dades necessàries que li permetran donar resposta a les preguntes plantejades en cada activitat realitzada.

Es realitzaran dos trobades de coordinació al llarg del curs, que tindran lloc a les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge, a Barruera: una per als centres que faran l’estada i sortida abans de Nadal i l’altra per que vindran a després de les vacances nadalenques. Aquestes són les dates per al curs 2018/19:

Trobades de coordinació per les estades:

• Dia 07/09/2018 (10:00 a 14:00 hores), per a grups que vindran a fer l’estada abans de Nadal.
  • Dia 11/01/2019 (10:00 a 14:00 hores), per a grups que vindran a fer l’estada després de Nadal.

Trobades de coordinació per les sortides:

• Dia 06/09/2018 (10:00 a 14:00 hores), per a grups que vindran a fer la sortida abans de Nadal.
  • Dia 10/01/2019 (10:00 a 14:00 hores), per a grups que vindran a fer la sortida després de Nadal.

Aquesta jornada de formació està reconeguda com a activitat de formació per al professorat.