Participació a la Jornada de CRP, CdA/EdA i CESIRE: L’Acompanyament a centre com a element clau per a la transformació educativa

Avui gaudim de la Jornada de CRP, CdA/EdA i CESIRE sobre l’Acompanyament a centre com a element clau per a la transformació educativa.
Hi participem compartint la nostra experiència amb el projecte compartit Puerorum Ludi.
Puerorum Ludi és una jornada virtual d’aprenentatge actiu, que es fa en… Llegeix més»

Obert el període de Preinscripcions als CdA/Eda per al Curs 2021-2022

Us comuniquem que s’ha obert el període de preinscripció a les activitats que oferim els Camps i els Entorns d’Aprenentatge.
Podeu consultar la nostra oferta de sortides i estades per enguany i procedir a fer-ne la sol·licitud des del  dia 10 de maigi fins al 4 de juny.
Trobareu informació… Llegeix més»

La maqueta del Port

Instal·lacions, Mercaderies, Vaixells i Transports al Port de Tarragona

Font Imatge : Cercador de Google – Tarragonaturisme.cat . Alberich Fotògrafs.
Activitat d’ensenyament-aprenentatge.
Permet ser utilitzada com a eina per a la coavaluació i/o autoavaluació, si s’escau.
Per a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària .
Mostra de… Llegeix més»

Àmbits del CdA – Pestanyes

El Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona és un servei educatiu del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que ofereix la possibilitat de fer estades (de 2 a 5 dies) o sortides d’un dia, a la nostra ciutat i comarca, a l’alumnat… Llegeix més»