Recursos transformació d’aliments

A continuació us proposem unes activitats que podeu fer des de l’aula amb el vostre alumnat o també es poden fer des de casa:
  • Activitat “ANTOTIPIA“: descobrim les propietats que tenen els aliments en relació al seu color.
  • Activitat “EL IOGURT QUE MENJAVA LA TEVA ÀVIA PORTAVA LACTOSA?“: el procés d’elaboració del iogurt des de l’experimentació, entenent les propietats d’aquest producte.
  • Activitat “TORRADA O ENTREPÀ EQUILIBRAT“: la roda dels aliments com a eina per elaborar una torrada o entrepà saludable.

• Activitat “COM ES FA LA MANTEGA?“: seguim els passos per a l’elaboració de la mantega, un derivat de la llet que, per després poder-ho reproduir i aconseguir el producte de manera molt senzilla.

• Activitat “ELS MICROORGANISMES“: aquesta activitat aproximarà a l’alumnat a conèixer els microorganismes dels aliments a partir de l’experimentació.

Produccions pròpies:
Webgrafia: