Aspectes organitzatius

Un bon document de referència per començar a tenir clar com organitzar la vostra estada és el que teniu a continuació. Considerem oportú que tots els docents i acompanyants que vinguin al CdA Juneda estigui al cas de les informacions que hi apareixen.

Document PDF informatiu de l’estada.

(*) Document subjecte a canvis arran de les mesures #COVID19

• Grups d’alumnes en les activitats

Un cop ens hagueu comunicat els espais-activitats en que voleu treballar, des del CdA Juneda prepararem la distribució de tallers per a cada grup, que tindreu compartida al “document de coordinació de l’estada” que compartirem a través Google Drive.

File:Emblem-important-red.svg - Wikipedia

IMPORTANT:
el Camp d’Aprenentatge de Juneda pot acollir 2-3 grups estables a la vegada, ja que disposa de espais d’activitats, menjadors, habitacions i espais d’esbarjo independents, delimitats i que permeten una bona organització dels docents per al compliment de les mesures de seguretat. Per a qualsevol dubte o informació al respecte d’aquestes qüestions organitzatives, podeu contactar amb nosaltres.

• Horaris

Els horaris de les activitats educatives (*) són:

MATÍ  de 9:00 a 12:30 hores TARDA de 15:00 a 19 hores aprox.

(*) Aquests horaris es poden veure modificats per l’estacionalitat.

• Horaris àpats
      • Esmorzar: 8:15 hores
      • Dinar: 13:00 hores
      • Berenar: als voltants de 17:00/17:30, en funció de l’activitat.
      • Sopar: 20:30 hores (*)

(*) Si preferiu sopar les 20h, feu-nos-ho saber i ho comunicarem a cuina.

• Funcionament del menjador

Durant l’estada, l’alumnat de cada grup disposaran de menjador propi, separat dels altres. Alumnes de cada grup seran els responsables de parar (15 minuts abans de l’àpat) i desparar la taula a cada esmorzar, dinar i sopar. Per facilitar-vos la feina i evitar un primer matí encara més frenètic, el primer dia per dinar ja trobareu la taula parada.

• Habitacions
      • Vuit habitacions de 10 places amb lliteres, dutxa i bany interior.
      • Dues habitacions de 6 places amb bany i dutxes interior.

Els alumnes de cada grup estable tindran les habitacions separades dels altres grups, amb entrada i sortida pròpia i independent.

Us recomanem que porteu els grups de les habitacions organitzats abans de venir al CdA Juneda.

• Material necessari:
    • Per als tallers:
      • Espai cerealista i alimentari: davantal individual.
      • Espai apícola: dos parells de mitjons dobles i 2 pantalons llargs, un dels quals ha de ser de color clar.
      • Espai ramader: botes d’aigua (el CdA Juneda no les pot subministrar aquest curs 2020/21).
      • Espai entorn: Motxilla petita i cantimplora o ampolleta per l’aigua individual.
    • Altre material necessari (alumnes i docents):
      • Coixinera, llençol de baix i sac de dormir (el CdA Juneda no pot subministrar mantes).
      • Tovalló de roba.
      • Llanterna.
      • Gorra i crema solar en mesos més càlids.
      • Mascareta