Aspectes organitzatius

Un bon document de referència per començar a tenir clar com organitzar la vostra estada és el que teniu a continuació. Considerem oportú que tots els docents i acompanyants que vinguin al CdA Juneda estigui al cas de les informacions que hi apareixen.

Document PDF informatiu de l’estada.

• Grups d’alumnes en les activitats

Un cop ens hagueu comunicat els espais-activitats en que voleu treballar, des del CdA Juneda prepararem la distribució de tallers per a cada grup, que tindreu compartida al “document de coordinació de l’estada” que tenim compartit a Google Drive.

Des del centre caldrà que porteu els grups fets. Els grups han de ser de màxim de 15 alumnes i sempre hauran d’anar acompanyats d’un docent del centre durant el desenvolupament de les activitats.

• Horaris

Els horaris de les activitats educatives (*) són:

MATÍ  de 9:30 a 12:45 hores TARDA de 15:30 a 19 hores aprox.

Les activitats de Forn i Explotació ramadera:

MATÍ  de 8:00 a 12:45 hores TARDA de 15:30 a 20 hores aprox.

(*) Aquests horaris es poden veure modificats per l’estacionalitat.

• Horaris àpats
      • Esmorzar: 8:30 hores (excepte els alumnes que fan granja i forn que esmorzaran a les 9:30h)
      • Dinar: 13:00 hores
      • Berenar: als voltants de 17:00/17:30, en funció de l’activitat.
      • Sopar: 20:30 hores (*)

(*) Si preferiu sopar les 20h, feu-nos-ho saber i ho comunicarem a cuina.

• Funcionament del menjador

Durant l’estada els alumnes seran els responsables de parar i desparar la taula en tots els àpats (15 minuts abans de l’àpat). Us recomanem que porteu els grups fets prèviament per agilitzar el funcionament de l’estada. Per facilitar-vos la feina i evitar un primer matí encara més frenètic, el primer dia a dinar ja trobareu la taula parada.

• Habitacions
      • Alumnes: 8 habitacions de 10 places amb lliteres, dutxa i bany interior
      • Docents: 2 habitacions de 6 places amb bany i dutxes interior.

Us recomanem que porteu els grups de les habitacions organitzats abans de venir al CdA Juneda.

• Material necessari:
    • Per als tallers:
      • Espai cerealista i alimentari: davantal.
      • Espai apícola: dos parells de mitjons dobles i 2 pantalons llargs, un dels quals ha de ser de color clar.
      • Espai ramader: botes d’aigua (recomanat, en cas de no portar-ne us en deixarem nosaltres).
      • Espai entorn: Motxilla petita i cantimplora o botelleta per l’aigua.
    • Altre material necessari (alumnes i docents):
      • Coixinera, llençol de baix i sac de dormir
      • Tovalló de roba.
      • Llanterna.
      • Gorra i crema solar en mesos més càlids.