Aspectes organitzatius

Un bon document de referència per començar a tenir clar com organitzar la vostra estada és el document “PREPAREM L’ESTADA: informació logística del CdA Juneda“. Considerem oportú que qui coordina l’estada tingui en compte aquests criteris organitzatius per, a partir d’aquí, poder començar a planificar l’activitat educativa.

Al lateral d’aquest text podeu veure una infografia general del funcionament logístic del Camp d’Aprenentatge de Juneda.

• Agrupacions durant les activitats

Un cop ens hagueu comunicat els espais-activitats en que voleu treballar, des del CdA Juneda prepararem la distribució de tallers per a cada grup, que tindreu compartida al “document de coordinació de l’estada” que compartirem a través Google Drive.

La ràtio òptima per al desenvolupament de les activitat és de 15 infants a cada grup, que haurà tenir una persona de referència del centre durant el desenvolupament del taller. El CdA podrà modificar els grups de treball en funció de l’alumnat total de l’estada (amb ràtio mínima i màxima de 10 i 18 infants, respectivament).

D’acord amb la cooperativa que gestiona la infraestructura, el nombre mínim d’alumnat per estada és de 25 i, màxim, 75. Des del CdA prepararem la distribució de tallers i la tindreu compartida al document d’estada que tenim compartit al drive.