Sortides Apícoles al CdA Juneda

Comença la pol·linització, comencen les SORTIDES APÍCOLES al Camp d’Aprenentatge de Juneda.

Convidem a l’alumnat a ser part activa de la gestió de la nostra (humil) explotació apícola. Plantegem una immersió al món dels insectes pol·linitzadors més importants del planeta, en una activitat enfocada a la contribució als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS – Agenda 2030). D’aquesta forma, aprenem i generem consciència ambiental i col·lectiva.

L’activitat es pot realitzar amb alumnat d’Educació Primària, Secundària i cicles formatius. Podeu contactar amb nosaltres per qualsevol tipus d’informació. El preu de la sortida amb dinar inclòs es de 9’60€ per persona. La gestió i cost del desplaçament és a càrrec del centre educatiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *