Què és un camp d’aprenentatge (CdA)?

Els camps i els entorns d’aprenentatge (CdA /EdA) ofereixen activitats didàctiques innovadores que poden ser de més d’un dia o d’un dia.

Què us proposem?

Les activitats de més d’un dia promouen la consolidació dels aprenentatges dels alumnes. Per tal d’assolir els objectius d’aprenentatge es recomana aquesta tipologia d’estada.

Les activitats d’un dia s’adrecen principalment als centres educatius propers als CdA/EdA.

Les estades i les sortides d’un dia es preparen com a activitats (seqüències didàctiques) del propi centre educatiu que es volen treballar al CdA/EdA. Aquestes activitats han d’estar vinculades al projecte educatiu de cada centre (PEC).

A qui s’adreça la nostra oferta?

Els CdA/EdA s’adrecen principalment a alumnes d’educació primària, de secundària, dels cicles formatius, del batxillerat i primers cursos universitaris dels centres educatius de Catalunya. En cas excepcional, condicionat per les activitats col·laboratives concretes i a la disponibilitat del CdA/ l’EdA, es podran atendre centres educatius públics de fora de Catalunya.

El Camp d’Aprenentatge de Juneda és un servei educatiu de suport curricular que està situat a la plana de Lleida, a la població de Juneda.

Vivim a tocar de la IV sèquia del canal d’Urgell, al límit entre les terres de secà de les Garrigues i les de regadiu del Pla d’Urgell. Precisament aquesta zona i el seu paisatge és la base de la nostra proposta educativa, que permet a l’alumnat viure i experimentar la vida rural (agricultura i la ramaderia) sempre tenint en compte criteris de sostenibilitat, respecte i preservació de l’entorn.

cropped-Les-Obagues-des-del-cel.png

Us hi esperem!