Qui som

El CdA de Juneda, servei educatiu del Departament d’Educació, compta amb un equip de docents (mestres de Primària i professors de Secundària) que treballa en col·laboració i coordinació amb educadors de la Granja Escola Les Obagues, un equip que porta més de 30 anys com a referent en educació ambiental.

Oferim un treball curricular i vivencial amb l’alumnat i el professorat, a través d’una experiència d’immersió en el món rural adaptada a Educació Primària com per ESO, generant una pràctica reflexiva que ens permeti analitzar amb esperit crític els canvis que com a societat hem incorporat als models de producció.

+ info:
Els camps d’aprenentatge són serveis educatius del Departament d’Ensenyament que ofereixen al professorat i als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball per a l’estudi i l’experimentació en un medi singular de Catalunya; s’adrecen principalment a alumnes d’educació primària, secundària, cicles formatius i batxillerat. Podeu trobar més informació a: http://www.xtec.cat/web/serveis/serveis/cda/queson