Origen dels aliments

Proposem una activitat d’introducció a l’origen dels aliments per Cicle Mitjà, que inclou una activitat prèvia de familiartització al centre, una sortida d’un dia al Camp d’Aprenentatge de Juneda i una activitat posterior d’elaboració d’un producte final. Descobrirem fins quin punt el món rural és una font important d’aliments per als humans i ens plantejarem preguntes sobre els models de producció.

MOMENT 1 (M1): PREVI

Activitats d’activació de coneixements previs de l’alumnat.

MOMENT 2 (M2): DURANT

Sortida al Camp d’Aprenentatge de Juneda i realització de les activitats ofertades.

MOMENT 3 (M3): POSTERIOR

Elaboració d’un producte final en petit grup i intercanvi d’aprenentatges.

A nivell organitzatiu, treballem amb ràtios màximes de 15-17 infants, pel que caldria determinar prèviament com organitzem els grups estables i quina activitat faria cadascun d’ells. Les activitats de la nostra oferta educativa que s’integren en la sortida de “Origen dels aliments”, i que hauríeu d’escollir en funció del nombre de grups que teniu, són les següents:

🐝 Taller d’apicultura
🐓 Taller de granja
🥛 Taller de transformació d’aliments
🥦 Taller d’hort

No dubteu a consultar-nos si necessiteu qualsevol tipus d’informació referent a aquesta sortida.