Immersió apícola

Proposem una activitat de descoberta del món de les abelles, amb continguts adaptables a Cicle Mitjà, Cicle Superior, ESO i Batxillerat, que inclou una activitat prèvia de familiartització al centre, una sortida d’un dia al Camp d’Aprenentatge de Juneda i una activitat posterior d’elaboració d’un producte final. Aprendrem al voltant de la pol·linització, l’abella mel·lífera i la seva tasca imprescindible en el medi rural i l’ecosistema agrari.

(*) Aquesta activitat es pot dur a terme amb un grup d’alumnes que formin part d’un mateix grup estable.

MOMENT 1 (M1): PREVI
Activitats d’activació de coneixements previs de l’alumnat.

OMENT 2 (M2): DURANT
Sortida al Camp d’Aprenentatge de Juneda i realització de les activitats ofertades.
TANCAMENT:
Elaboració d’un producte final comú.

Us facilitem un document PDF amb tota la informació de la sortida. L’estructura de l’activitat pot veure’s lleugerament modificada per les mesures de seguretat pel #COVID19.

🐝 Immersió apícola – Document per al docent