SORTIDES

El CdA de la Garrotxa ofereix la possibilitat a tots els centres de primària i secundària de la comarca o bé, de comarques properes, de desenvolupar un projecte de treball incorporat a la programació anual del centre. En les diverses activitats que us planteja el CdA es pretén establir una bona coordinació amb l’equip docent que realitzarà l’activitat amb el seu alumnat. D’aquesta manera, mirarem d’adaptar al màxim les nostres propostes als objectius concrets i a les competències en les quals es vol incidir en cada cas i d’altra banda; establirem els acords pertinents per dur a terme el treball dels tres moments importants (treball previ, durant i posterior a la sortida).

Clicant a sobre la imatge podreu veure una infografia que us servirà de guia per tenir clars els passos a seguir durant el procés d’inscripció al Camp d’Aprenentatge. Tingueu present que el període d’inscripció és del 15 al 31 de Maig.

Quota de les sortides

D’acord amb l’Ordre ENS/163/2016, de 16 de juny, per la qual es crea el preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge als camps d’aprenentatge del Departament d’Ensenyament, s’estableix que l’import per alumne i dia és de 3€.

Aquest abonament es realitzarà mitjançant transferència bancaria al compte corrent del camp d’aprenentatge un cop hàgiu realitzat la sortida. Els alumnes membres de famílies nombroses de categoria general o famílies monoparentals gaudeixen del 50% de bonificació. Estan exempts d’aquesta quota els alumnes que tinguin una discapacitat acreditada igual o superior al 33%, els membres de famílies nombroses de categoria especial, els membres de famílies víctimes de violència de gènere, les víctimes d’actes terroristes, els seus cònjuges i els seus fills o filles, i els alumnes de centres que tinguin la consideració de complexitat màxima, d’acord amb la resolució ENS/906/2014, de 23 d’abril, per la qual es determinen els centres educatius i els llocs de treball docents que tenen la consideració de dificultat especial.

Podeu consultar tota aquesta informació actualitzada al web de l’xtec, a l’apartat d’inscripció i quotes.

Quota d’Activitats externes al CdA

Cooperativa de la Fageda

En el cas que el centre vulgui fer l’activitat de l’estudi del bosc a la Fageda d’en Jordà, hi ha la possibilitat de complementar la sortida amb la Visita a la cooperativa de la Fageda. En aquest cas, en tractar-se d’una activitat externa al CdA, guiada i gestionada per la pròpia cooperativa, té un cost addicional de 3€ per alumne. Aquest pagament s’efectuarà, un cop s’hagi realitzat l’activitat, directament amb aquesta entitat.

Visita al conjunt medieval de Besalú

En el cas que el centre vulgui aprofitar la ruta d’arribada al CdA per fer la Visita al conjunt medieval de Besalú, caldrà fer reserva prèvia a l’Oficina de Turisme de Besalú. Aquesta activitat, en tractar-se d’una activitat externa al CdA, guiada i gestionada per l’Oficina de Turisme, té un cost addicional de 40€ per grup, que caldrà efectuar un cop s’hagi realitzat l’activitat, directament amb aquesta entitat.