Presentació Activitat virtual d’aprenentatge “Lo riu ens mou”

Aquest divendres 10 de març, va tenir lloc la presentació de l’activitat virtual d’aprenentatgeLo riu ens mou“, elaborada conjuntament entre l’equip educatiu del Cda de Flix i els companys del Cda del Delta de l’Ebre. L’acte va comptar amb la participació de la directora dels Serveis Territorials d’Educació, Montserrat Perelló Margalef i el representant territorial de l’Esport, Joan Barberà Carceller, a la població de Tortosa.

43 centres participen a l’edició d’enguany del projecte “Lo riu ens mou”, que busca donar a conèixer la navegació pel riu, l’esport del rem, la història i la cultura de l’entorn ebrenc a l’alumnat de 6è de primària proper a tot el tram català del riu Ebre. El projecte s’inicia aquest curs amb l’alumnat de sisè de primària dels centres de la Ribera d’Ebre i Baix Ebre nord, amb una activitat al riu amb llaüts i l’activitat virtual d’aprenentatge oberta a tothom, que es pot trobar clicant a sobre de la següent imatge. Esperem que la gaudiu!