BENVINGUDES AL REGNE ANIMAL 21-22

Projecte compartit de 6è (Cicle Superior) adreçat a escoles de la comarca de la Ribera d’Ebre, “vivint els espais naturals comarcals, cultivem consciència mediambiental global. El greu estat de conservació de la biodiversitat a Catalunya, és l’eix del projecte, amb objectiu de descobrir aspectes del regne animal, conseqüències directes de l’impacte humà, i poder fer que l’alumnat visqui, conegui i senti, els espais naturals vora el seu centre educatiu, i desperti consciència de conservació i divulgació dins seu.

A continuació, trobareu una selecció evidències i productes finals que ens aniran compartint les diferents escoles participants, sense les quals no hauria estat possible. Moltes gràcies a tot l’alumnat i docents! Salut i natura!

Les alumnes i els alumnes de 6è de l’escola, han realitzat quatre Lapbooks amb les informacions que han obtingut d’internet i a partir de les activitats que van realitzar el dia de la sortida amb les mestres del CdA. A continuació en podeu observar algunes imatges. Bona feina d'investigació!

Aquí us deixem algunes imatges de la jornada que vam compartir plegats/des, al vostre centre i a l'activitat al vostre espai natural!

L'alumnat de sisè com a producte final, va decidir crear un joc de taula educatiu basat en preguntes sobre els àmbits objecte d'estudi a partir del marc del projecte compartit. Voleu saber quin ha estat el resultat? Doncs cliqueu l'enllaç que trobareu a continuació! Enhorabona per la feina!

L'alumnat de sisè com a producte final, va decidir continuar amb la seva particular investigació sobre els àmbits objecte d'estudi a partir del marc del projecte compartit. Voleu saber quin ha estat el resultat? Doncs cliqueu l'enllaç que trobareu a continuació! Enhorabona per la feina!

L'alumnat de cinquè va decidir realitzar una recollida de deixalles al parc de costat de l’escola per de després realitzar una investigació sobre les conseqüències que tenen per a l'ecosistema, tant en la seva producció com en el seu procés de desintegració. Voleu veure algun exemple d'investigació? Doncs cliqueu l'enllaç que trobareu a continuació!

L’exposició, sota el nom NO HI HA PLA B, ha estat al llarg del segon trimestre al passadís de la comunitat grans, per conscienciar a la resta de l'alumnat sobre l’efecte que té llençar deixalles a la natura. Enhorabona per la feina a tots/es!