ACT. COMP.

En acabar les activitats didàctiques de la tarda amb l’equip educatiu del CdA, s’inicia els temps lliure dels estadants a l’alberg. Es pot optar per realitzar activitats lliures a les instal·lacions de l’alberg (disposeu de l’espai exterior de jocs i una aula polivalent) o us podem ajudar a reservar alguna activitat complementària que ofereix el Grup de Natura Freixe amb cost per alumne inscrit. Les activitats complementàries del matí es realitzen en horari lectiu. CAL CONTACTAR AMB L’EQUIP EDUCATIU AMB ANTELACIÓ PER TAL D’INICIAR LES GESTIONS AMB LES PARTS IMPLICADES AMB SUFICIENT TEMPS.

A RAÓ DE LA COVID19, FINS EL PROPER GENER 2021,  NO HI HAURÀ PUBLICADA LA LLISTA D’ACTIVITATS AMB ELS PREUS DEFINITIUS (ESPEREM POCS CANVIS SIGNIFICATIUS), PER A LES ESTADES DEL SEGON I TERCER TRIMESTRE. Disculpeu les molèsties.

ANELLAMENT CIENTÍFIC D’OCELLS

QUI VIU EN AQUEST NIU?
Participarem en una jornada d’anellament científic d’ocells. A través d’un joc d’investigació, tot jugant, ens iniciarem en el reconeixement d’algunes de les espècies d’ocells més emblemàtiques de la nostra zona. Un anellador expert ens oferirà la possibilitat d’observar els ocells de ben a prop i, també descobrirem curiositats dels seus comportaments.
NIVELL EDUCATIU: Educació infantil.
PREU: 125 € per grups menors de 30 alumnes i 150 €  per a grups majors de 30 alumnes.

PETITS ANELLADORS I
Participarem en una jornada d’anellament científic d’ocells. A través d’un joc de descoberta amb binocles, ens convertirem en petits observadors i tot jugant, aprendrem a reconèixer les espècies més emblemàtiques de la nostra zona. Amb un anellador expert veurem els ocells de ben a prop i, descobrirem curiositats dels seus comportaments.
NIVELL EDUCATIU: CI i 1CM.

PETITS ANELLADORS II
Participarem en una jornada d’anellament científic d’ocells. Com s’utilitza una guia d’aus? Com observem els ocells amb binocles? Reconeixes ocells del teu entorn? A partir d’aquesta activitat ens endinsarem al món de l’ornitologia tot jugant,  on un anellador expert ens oferirà la possibilitat d’observar els ocells de ben a prop, i conèixer curiositats, adaptacions…
NIVELL EDUCATIU: 2CM I CS.

ANELLEM?
Participarem en una jornada d’anellament científic d’ocells, on un anellador expert ens descobrirà la seva feina, i a través de la pròpia observació i interacció, mirarem d’apropar-nos a aquest fascinant món. Haurem d’identificar característiques de la morfologia dels ocells, el seu estat, el greix, el múscul… En coneixerem migracions, poblacions, entre altres.
NIVELL EDUCATIU: 2CM I CS.
LLOC: Alberg Vilar Riu de Baix o Reserva Natural de Sebes.

BAIXADA AMB CAIACS PER L’EBRE

Viure l’Ebre des de dins, un plaer per als sentits, descobreix la seva flora i fauna enmig les seves aigües. Baixada amb caiacs pel meandre de Flix (sense corrent) amb una empresa especialitzada, inclou assegurança, monitoratge, material i desplaçament amb bus.
NIVELL EDUCATIU: CS, ESO I BAT.
PREU: 16 € per alumne, DOCENTS GRATUÏT.
LLOC: Meandre de Flix.

ELS LLAGUTERS DE L’EBRE
Per als més petits, els primers navegants. Activitat que ofereix un primer contacte amb esports aquàtics al riu, a través d’un recorregut amb caiacs i canoes pel meandre de Flix (sense corrent) amb una empresa especialitzada. Coneix des de dins el riu, gràcies a aquesta emocionant experiència. Inclou assegurança, monitoratge, material i desplaçament amb bus.
NIVELL EDUCATIU: CI I CM.
PREU: 16 € per alumne, DOCENTS GRATUÏT.
LLOC: Zona del Club Nàutic de Flix.

ESPLAI ESPORTIU

Acabem la tarda aprenent tot jugant a través de diferents esports amb monitors. Assegurança inclosa.
NIVELL EDUCATIU: CI, CM i CS.
PREU: 7 € per alumne.

TALLER DE TIR AMB ARC

Us iniciem amb el Tir amb Arc en una breu sessió teòrica i la corresponent pràctica en aquest esport de precisió en un entorn ideal. Assegurança inclosa.
NIVELL EDUCATIU: CM, CS, ESO I BAT.
PREU: 7 € per alumne.

JOCS TRADICIONALS

T’agradaria jugar als jocs que jugaven els nostres avis i àvies??? Fem que la tradició es mantingui viva a través d’una sèrie de jocs i activitats de tota la vida. Assegurança inclosa.
NIVELL EDUCATIU: ED INF, CI, CM i CS.
PREU: 8 € per alumne.
TEMPORITZACIÓ: 2h aprox

EN BUSCA DEL TRESOR

A través d’un joc de pistes, ens iniciarem en el món de l’orientació, a la recerca d’un valuós tresor. Qui el trobarà? Assegurança inclosa.
NIVELL EDUCATIU: CI i CM.
PREU: 6 € per alumne.

EN BUSCA DELS OUS DE DRAC

La màgia de l’entorn que ens envolta, ha fet que el drac Valeri hagi triat aquest meravellós indret per a pondre els seus ous. Però són uns ous molt peculiars ja que brillen en la foscor. Ajuda’ns a recollir-los i posar-los fora de perill, ja que estan a punt d’extingir-se! Assegurança inclosa.
NIVELL EDUCATIU: CI, CM I CS.
PREU: 8 € per alumne.
TEMPORITZACIÓ: 1h aprox

NIT DE FESTA

Per acomiadar-nos tots plegats de l’estada a Flix, música per ballar a càrrec del Dj-Sami. Us farà ballar i cantar tot amenitzat amb llums i efectes visuals. Assegurança inclosa.
NIVELL EDUCATIU: EI, CI, CM, CS, ESO I BAT.
PREU: 6 € per alumne.
TEMPORITZACIÓ: 2h aprox