Seguim el treball a la Xarxa de les AIS de la CCE

D’ençà que existeix el recurs AIS (aules integrals de suport), les docents, educadores d’educació especial, representants del CSMIJ i EAP’s i inspecció, treballem plegades per tal que aquest s’ajusti a les necessitats dels centres de referència i l’alumnat que en fa ús.

La finalitat d’aquesta xarxa rau en poder anar afinant la intervenció dels agents que hi intervenen així com poder establir sinergies.

El passat 27 d’octubre vam poder treballar plegades a la 2ona sessió de la xarxa i, per fer-ho,  ens va acollir l’escola Jeroni de Moragas de Santpedor fet que agraïm moltíssim per la bona acollida.

Vam compartir línies de treball passant per la concreció corresponent a l’aula i aterrant en el treball dels PI’s d’aquest alumnat.