100tífiques

Com cada any, el proper divendres 10 de febrer la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya organitzen la cinquena edició de  l’esdeveniment #100tífiques per a celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Per a participar a la campanya  #100tífiques podeu sol·licitar una xerrada, presencial o virtual, d’una científica al vostre centre, fent la inscripció abans del 30 de desembre.

Aquesta activitat va adreçada a l’alumnat de 6è de PRI i 1r d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Novetat d’enguany: aquest curs incorporen també formacions per a docents, el professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula). Aquesta formació està certificada pel Departament d’Educació.

Podeu trobar més informació a 100tífiques.

Podeu fer les vostres consultes a programasteam@xtec.cat