Concurs il·lustració de Poesia Commemoració Anna Dodas

Després de la celebració al mes de novembre de la Ruta Literària Anna Dodas a Folguerloes, organitzada pel Museu Verdaguer, i per donar a conèixer l’obra de la poeta osonenca (Folgueroles 1962- Montpellier 1986) amb motiu del 60è aniversari del seu naixement, es celebraran un seguit d’actes commemoratius organitzats, entre d’altres, per la família Dodas.

De cara a la celebració del Sant Jordi d’aquest 2023 es convocarà un concurs d’il·lustracions dirigit a totes les escoles osonenques que hi vulguen participar, per tal que es llegeixin uns textos d’infantesa de la poeta, fent l’alumnat les il·lustracions.

A l’escola o alumnat guanyadors del concurs se’ls publicarien les il·lustracions conjuntament amb els textos inicials.

Més informació properament.