Certament de Lectura en Veu Alta 2023

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana juntament amb ell departament d’Educació i que té com a missió el foment de la lectura en català entre la població més jove.

Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per les categories individuals i un grup de tres alumnes per a categoria col·lectiva, de s de 3r de Primària fins a 4t d’ESO.

Les semifinals del certamen s’organitzen des de cada servei educatiu del territori, per tant, durant els mesos de març hi han hagut actes a l’Anoia, Bages, Berguedà i Osona. Els alumnes guanyadors de cada semifinal s’han trobat en un acte al complex cultural de Cal Sitges d’Artés per escollir, amb la participació d’un jurat especialitzat, els guanyadors territorials del certamen.

Moltes felicitats als guanyadors i moltes gràcies per la participació de tots els centres.