Catalunya Central celebra la primera sessió de la Xarxa d’Instituts Escola

El passat dijous 24 de novembre  vam celebrar la primera sessió de la Xarxa d’Instituts Escola a la Catalunya Central.

Aquesta primera trobada va tenir lloc a l’IE Castellterçol (Moianès), de 10 a 1 del migdia, i va tenir com a temes centrals l’absentisme i la gestió de l’espai i el temps. Va comptar amb la participació de l‘Ester Toldrà, coordinadora de les UAO a la CCE, així com de l’IE Barnola, d’Avinyó, que va realitzar una presentació i va participar a la taula rodona posterior, juntament amb l’IE Castellterçol i l’IE Marta Mata de Torelló.

Durant la sessió va haver-hi espais de debat i de compartir, que de segur ajudaran a tots els centres educatius a entomar els diferents reptes que se’ls hi presenten.