25 anys de la Xarxa d’Escoles Verdes!

Per commemorar aquesta efemèride, durant el curs 2023-24 s’ha posat en marxa la iniciativa Actua X 25, que aglutina un conjunt d’actuacions que volen posar en valor la feina feta durant tots aquests anys pels centres educatius, les persones i les entitats que formen part de la Xarxa.

imatge.png

Cada trimestre es presenten 8 propostes d’accions per dur a terme amb l’alumnat i la comunitat educativa dels centres adscrits. D’aquesta manera, al llarg del curs es podran fer fins a 24 accions. A totes aquestes, s’hi afegirà una 25a que serà la Festa de Cloenda, on tots els centres que formen la Xarxa estaran convidats a participar-hi.

Accions que animen a interactuar amb les xarxes socials d’Escoles Verdes i a fer visibles les accions.

Segueix el compte d’Instagram @escoles_verdes i de Twitter @escolesverdes.
#EscolesVerdes25 #ActuaX25.