Jornades de Didàctica de les Ciències Socials

Enguany se celebraran del 5 al 7 de febrer de 2025 a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb una sortida cultural el dia 8 de febrer.

Les Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials són un punt de trobada entre mestres de diferents nivells educatius, agents educatius i personal investigador, per reflexionar sobre la pràctica educativa, la recerca i la innovació en la didàctica de les ciències socials.

Termini per a escoles i agents educatius: 10 de gener de 2025 / Termini per a acadèmia: 5 de desembre de 2024

  • Per inscriure-us a les Jornades, podeu fer-ho fins el 30 de gener.

Les XXI Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials estan reconegudes amb 20 h de formació permanent del professorat.

Per a més informació, podeu consultar el programa provisional a Inscripcions i programa de les XXI Jornades – Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut