Pro-Bot 92004

CM i CS de Primària
Secundària

Descripció:

Pro-Bot és un robot programable amb aparença de cotxe dels anys 80. Es pot programar amb les tecles de moviment situades a la capota del cotxe, on també hi ha una pantalla LCD que facilita la programació. Si hi posem un retolador a la capota ens permet dibuixar mentre circula.

També inclou 4 sensors: de xoc (davant i darrera), de llum i de so.

Es pot connectar a l’ordinador amb un cable USB, programar amb el software Probotix i transferir la programació de l’ordinador al robot o a l’inrevés.

Resumint, Pro-Bot permet una introducció a Logo i programar rutines més complexes que amb Bee-Bot. Recomanat per alumnat de primària a partir de 8 anys, que busquin nous reptes i a qui es vulgui introduir en la programació.

Cada Pro-Bot funciona amb 3 piles AA 1,6V LR6 i 1 pila botó CR2032. La pila botó és sempre a dins però les piles AA les ha de posar el centre quan vol utilitzar cada cotxe i treure-les abans de tornar-nos la maleta.

Contingut de la maleta:

4 Pro-Bot
Manual d’usuari per Pro-Bot
CD amb el programari Probotix
Cable USB per connectar a l’ordinador
2 estores de plàstic

Recursos:

Presentació a la VII Jornada pedagògica a la Catalunya Central… va de matemàtiques!
Materials de Geometria amb Pro Bot
Manual d’instruccions

Qüestionari de valoració

Exemple de treball amb Pro-bot dels alumnes de 4t de l’Escola de Sant Joan de Berga