XXV Concurs escolar El Gust per la Lectura

S’ha obert el termini d’inscripció a la 25a edició del concurs escolar El Gust per la Lectura, que organitza el Departament d’Educació, adreçat a l’alumnat dels nivells educatius no universitaris de Catalunya.

El Gust per la Lectura és un programa educatiu que ofereix propostes de lectura i recursos didàctics adaptats a cada nivell educatiu amb l’objectiu de formar bons lectors.

El concurs ofereix als centres la possibilitat d’aprofitar aquestes propostes i recursos amb una motivació addicional per a la tasca docent i l’aprenentatge. Més de 200 centres i uns 7000 alumnes per curs hi han participat en les darreres edicions.

El concurs preveu dues fases de realització:

–          Inscripció: del 4 de novembre de 2019 fins al 22 de gener de 2020

–          Lliurament dels treballs: del 16 de març al 8 de maig de 2020

La formalització de la inscripció i el lliurament dels treballs es porta a terme mitjançant el formulari en línia del concurs. Per informar-vos d’aquests detalls i de les bases de participació, accediu en aquesta adreça:

Esperem que aquesta informació i les propostes del concurs us resultin útils en la vostra tasca docent com en cursos anteriors i us encoratgem a continuar el projecte de formar bons lectors per mitjà del concurs El Gust per la Lectura.

Si cliqueu a sobre podeu accedir al tríptic i a les bases del concurs