Dia del Docent 2019

En motiu del dia del mestr@, els MRP del Baix Penedès i del Garraf, conjuntament amb FIC-CAT, organitzen una activitat que tractarà la violència de gènere.

L’acte tindrà lloc el dimecres 27 de novembre, a 2/4 de 6 de la tarda, a l’Escola Municipal de Música Pau Casals del Vendrell. S’hi projectaran dos curtmetratges elaborats per alumnes de primària i secundària que han participat en el Festival Internacional de Cinema en Català que porten per títol:

–  Posa’t les ulleres lilesalumnat de 6è de Primària de l’Escola Mansuet de Collbató

–  Filtres, alumnat d’ESO de l’Escola-Institut Les Vinyes de Castellbisbal

L’activitat serà conduïda per Antonio Barrero (director del FIC-CAT) i es comptarà amb alumnes autors d’aquests films i el seu professorat. En finalitzar la projecció s’intercanviaran impressions al voltant d’aquests treballs.

Un cop acabi l’activitat, hi haurà un petit berenar!

L’acte és gratuït, però per conèixer l’aforament és important realitzar la inscripció mitjançant el següent enllaç: Inscripció a l’activitat del dia del mestr@