Alumnes de Sant Vicenç dels Horts i de Vallirana han participat al projecte Mart XXI – 2017

mart-xxi43 alumnes dels instituts de Sant Vicenç dels Horts (Gabriela Mistral, Frederic Mompou i Salesians Sant Vicenç) i 10 de l’Institut Vall d’Arús de Vallirana han participat a l’edició d’enguany del projecte Mart XXI.

Enguany han sigut un total de 140 alumnes de 3r i 4t d’ESO procedents de 20 centres del Baix Llobregat. A banda de Sant Vicenç dels Horts i Vallirana, també hi han participat alumnes del Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Just Desvern i Santa Coloma de Cervelló.

Aquest projecte pretén acostar els alumnes de 4t d’ESO a la universitat, despertar el seu interès per la ciència i la tecnologia, reforçar la seva motivació i autoestima i contribuir a aconseguir que continuïn l’escolaritat més enllà dels nivells obligatoris. Els alumnes participants es dividiran en 9 grups que, guiats per investigadors universitaris, realitzaran diversos experiments i assajos científics en els laboratoris i instal·lacions del Campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Mart XXI se celebra des de l’any 2008. Els centres de Sant Vicenç dels Horts s’hi van incorporar l’any 2010 i l’institut de Vallirana és la primera vegada que hi participa.

| + informació DIBA |

| + informació Sant Vicenç dels Horts |