YoMo: The Youth Mobile Festival

yomoYoMo: The Youth Mobile Festival vol inspirar a milers de joves i ajudar-los a conèixer millor les carreres professionals dels sectors STEAM en un món cada vegada més mòbil. YoMo Barcelona obrirà les seves portes com a part del GSMA Mobile World Congress del 27 de febrer al 2 de març de 2017 al recinte Montjuïc de la Fira.

En aquests quatre dies, YoMo Barcelona rebrà a 20.000 escolars de Catalunya i Espanya en una enorme exposició de ciència i tecnologia.

Amb espectacles de teatre en viu, tallers interactius i dotzenes d’activitats pràctiques, on hi haurà activitats per tots els joves. YoMo ha estat dissenyat per portar l’aprenentatge de l’aula a la vida real, mitjançant la demostració d’oportunitats professionals emocionants i gratificants disponibles en l’ecosistema mòbil i del sector STEAM.

L’entrada de YoMo Barcelona és gratis per als grups escolars inscrits.

YoMo proporciona una oportunitat única a les organitzacions de la comunitat STEAM, institucions acadèmiques, organitzacions professionals i empreses que participen en el mercat jove perquè tots junts participin i donin a conèixer la seva tecnologia, marques, habilitats i idees. Obtingui més informació sobre convertir-se en patrocinador de YoMo.

YoMo col·labora amb Mobile World Capital Barcelona (http://mobileworldcapital.com) a través del programa mSchools, una iniciativa en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA. YoMo és un esdeveniment del Mobile World Congress —el principal esdeveniment de la indústria del mòbil— i de GSMA, que representa els interessos de 800 operadors de xarxes mòbils a tot el món.

YoMo també es fa a Shanghai!

Mira el vídeo per descobrir YoMo Shanghai:

|ACCÉS AL WEB DE L’ESDEVENIMENT|  |ACCÉS A L’ESPAI FACEBOOK DE L’ESDEVENIMENT|