XIV Certamen de Lectura en Veu Alta 2018. Quarts de final

Marcel Gago, de l’Institut de Cervelló

Escoles i instituts d’Abrera, Cervelló, Collbató, El Prat de Llobregat, Esparreguera, Martorell, Molins de Rei, Olesa de Montserrat Pallejà, Sant Esteve Sesrovires, Sant Vicenç dels Horts i Torrelles de Llobregat van participar en els quarts de final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta que se celebrà a l’Auditori del Molí dels Frares de Sant Vicenç dels Horts.
Els alumnes d’aquestes escoles i instituts, en paraules del jurat, varen presentar un nivell de qualitat elevat, de manera que en algunes de les categories els va ser força complicat decidir qui passava a les semifinals. Val a dir que de les categories de Corsaris Tropa de corsaris qui passa a la següent fase són alumnes de la demarcació del Servei Educatius Baix Llobregat-6: Cervelló i Pallejà.

El jurat format per Montse Collazos (directora de la Biblioteca Les Voltes de Sant Vicenç dels Horts) i Xavier Blanch (de l’Equip LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat-4) va establir que passaven a les semifinals són:

• Grumets Vermells: Nora Kissami Kissami (Escola Mare de Déu de la Muntanya, Esparreguera).
  • Grumets Verds: Leire Medina Yuste (Escola Francesc Plató i Sartí d’Abrera).
  • Timoners: Mussama Farhaoui (Escola Mare de Déu de la Muntanya, Esparreguera).
  • Corsaris: Marcel Gago Domènech (Institut de Cervelló).
  • Tropa de corsaris: Kenzo Comas, Sandra Garcia i Janett Costa (Institut de Pallejà).
Veieu el reportatge fotogràfic complet |