X CONCURS ESCOLAR COMIC BARCELONA

En el marc de la 39 edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el X Concurs escolar Còmic Barcelona.

1. Categories i Temàtiques

S’estableixen quatre categories en funció del nivell educatiu:
• Categoria A. Alumnat de cicle mitjà d’educació primària.
• Categoria B. Alumnat de cicle superior d’educació primària.
• Categoria C. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
• Categoria D. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.

Temàtica del concurs: “L’esperit de superació: Com ens sobreposem a una experiència dura, a una adversitat, per sortir-ne més forts i més savis.” Crear un còmic sobre l’esperit de superació. La història ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

2. Inscripcions i Lliurament dels Treballs

Es preveuen dues fases: una d’inscripció al concurs i una altra de lliurament dels treballs.
Fase d’inscripció
Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia. El període previst és del 15 de març al 9 d’abril de 2021. Es farà una inscripció per cada grup classe fent constar el nombre d’alumnes que hi participen. Cada centre farà tantes inscripcions com grups classe hi participin.

Per més informació consulteu les bases del concurs.

També en teniu informació al nodes de biblioteques escolars.