Sessió de cloenda de la coordinació 0-6 (2018/2019) de Sant Vicenç dels Horts

El 14 de maig es va fer la sessió de cloenda de la coordinació 0-6 de Sant Vicenç dels Horts d’aquest curs. En aquesta ocasió es va visitar l’Escola Joan Juncadella, on es van observar la distribució dels espais i dels ambients. Les mestres de l’escola anaven fent la visita guiada pel parvulari i anaven explicant el funcionament dels ambients i aclarien els dubtes sobre la marxa.

També va ser molt interessant descobrir que els dies de pluja els nens,  ben equipats (impermeables i botes d’aigua), poden sortir a gaudir dels bassals del pati.

Moltes gràcies a totes les professionals de l’educació infantil per la vostra participació i entusiasme, les vostres ganes de compartir projectes i metodologia.  Aviat, encara tindrem l’oportunitat, amb la resta de centres de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6, de compartir la Trobada Pedagògica d’Educació Infantil que es farà al juny, abans de retrobar-nos el curs que ve.