Segona trobada de coordinació 0-6 del curs 19-20 a l’escola Sant Jordi

El 26 de novembre les professionals de l’educació 0-6 de sant Vicenç dels Horts es troben a l’escola Sant Jordi per visitar les seves instal·lacions. La cap d’estudis i la mestra de P5 mostren els espais que utilitza educació infantil per a fer els ambients, els espais interactius, la biblioteca i d’altres activitats que omplen el dia a dia i la quotidianitat dels nens i nenes que van en aquest centre.

Després de la visita, reunides a l’aula de P5, es treballa en grups reduïts sobre temes que es consideren importants i imprescindibles per a una bona comunicació entre tota l’etapa. Entenent que la feina que es fa, tant al primer com al segon cicle de l’educació infantil, és molt important en el recorregut de les vides educatives de tots i cadascun dels infants.

Entusiasme, il·lusió i ganes de treballar defineix aquest grup de professionals reunides aquest dimarts sota el paraigües de la coordinació 0-6.