Segona jornada entorn del valor educatiu dels acords.

La Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull), amb el suport del Departament d’Educació, la Fundació Jaume Bofill, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, la Fundació Escola Cristiana de Catalunya i l’Agrupació Escolar Catalana, convoca la segona jornada entorn del valor educatiu dels acords.

Els acords a què han arribat els humans representen, probablement, la màxima expressió de la cultura i fan possible que l’evolució de la humanitat sigui sostenible.

A la primavera de 2018 tingué lloc la primera jornada que, per un costat, va permetre posar en comú un bon nombre d’iniciatives que es duen a terme a les escoles i, per l’altre, feu evident la necessitat d’aprofundir i enriquir el treball de les escoles i instituts en aquest camp.És per això que amb aquesta segona jornada, pretenem continuar contribuint a la difusió i comprensió entre els infants i adolescents del nostre país d’aquells acords que han tingut i tenen especial importància en el desenvolupament de la nostra societat, entenent-los així com un bon recurs educatiu des del qual incidir transversalment en el seu desenvolupament en les etapes d’educació primària i secundària.

|INFO DE LA JORNADA, PROGRAMA, INSCRIPCIONS|