Publicades les Orientacions per a la coordinació digital de centre

En el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya s’han elaborat una sèrie de documents per a donar suport a l’elaboració i integració amb els projectes propis de cada centre educatiu de Estratègia Digital de Centre, un document que recull totes les accions que es realitzen en un centre, i les que es realitzaran a mitjà termini, per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu.

Seguint aquesta darrera diferenciació, amb la finalitat de millorar la competència digital dels centres, s’han publicat un seguit de documents per ajudar amb l’organització dels seus equips docents:

Més enllà d’aquests documents, també n’hi ha d’altres que poden ser d’interès en l’àmbit de la cultura digital per assolir els objectius plantejats de millora de la competència digital de centres, docents i alumnat, que podeu trobar en aquest enllaç.

D’altra banda, podeu accedir en aquest document on trobareu la definició de la Competència Digital Docent (Instrumental i Metodològica) i els components de la Competència Digital Metodològica.

Podeu trobar més informació d’altres aspectes relacionats, com ara l’Estratègia Digital de Centre o el projecte de Famílies Digitals, podeu dirigir-vos a l’apartat de Cultura Digital del nostre web.