Projectes d’innovació educativa al “Vall d’Arús”

insvalldarusL’Institut Vall d’Arús de Vallirana ha endegat aquest curs un seguit de nous projectes educatius que abasten diversos procediments i que s’adrecen a diferents matèries.

Aquests projectes suposen un punt d’inflexió en la innovació metodològica i didàctica del centre. Entre les propostes,  en destaquen l’Associació Escolar Esportiva; l’avaluació mitjançant el disseny de rúbriques; la implementació del ClassDojo per fomentar el comportament positiu amb els seus alumnes; l’ensenyament de les matemàtiques de manera global, integradora i transversal, i el Flipped Classroom. Física i Química. 4t ESO.

En el web del centre i mitjançant els enllaços prèviament facilitats, podeu tenir una primera impressió sobre el desenvolupament d’aquests projectes.